Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розпочав соціальну кампанію «Відповідальне батьківство». Дана кампанія стартувала на початку липня 2011 року. Вона спрямована на збільшення якості та кількості часу, який батьки проводять із дітьми.
У фокусі даної соціальної кампанії «Відповідальне батьківство» три основні теми:
1) грудне вигодовування;
2) роль тата;
3) емоційний зв'язок між батьками та дітьми.
Всі три теми кампанії відіграють ключову роль у розвитку і здоров'я дитини. «Відповідальне батьківство» має особливе значення, оскільки через побутові турботи люди часто забувають про питання духовного зростання і самовдосконалення власної дитини.
Для реалізації кампанії Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні обрав креативне агентство «Мічурін», роботи якого розкривають ці три питання і є надзвичайно важливими і актуальними в Україні, так як дуже багато батьків недооцінюють значення цих питань. Загальний слоган кампанії «Ти визначаєш майбутнє своєї дитини».
В рамках проекту агентством «Мічурін» була створена ТВ-реклама (ролики «Грудне вигодовування», «Тато», «Емоції»), зовнішня соціальна реклама, плакати та інтернет-банери. Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та агентство «Мічурін» через рекламу закликають українців, приділяти увагу дітям, любити і піклуватися про них.
Зовнішня соціальна реклама буде активно розміщуватись в чотирьох регіонах України та в Києві. Ролики вже розміщують деякі національні телеканали, а також регіональні.
Го "Центр "РОДІС" закликає своїх активістів поширювати ідеї відповідального батьківства в соціальних мережах серед своїх колег і друзів.
середа, 29 червня 2011 р.
В Україні розпочато соціальну кампанію «Відповідальне батьківство»
середу, червня 29, 2011
РОДІС
0 коммент.:
Дописати коментар