5 квітня 2011 року в м. Харків відбувся одноденний семінар “Комунікації заради змін” для представників НУО, ЗМІ, місцевих органів влади Харківської, Полтавської, Донецької та Луганської областей. Його організатором виступив Проект ЄС “Права жінок та дітей в Україні - комунікаційний компонент”.
ГО «Центр «РОДІС» мала можливість взяти участь взяти участь в семінарі, програма якого виявилась дуже начисеною, цікавою і корисною для практичної діяльності з питань прав жінок та дітей:
"РОЗРОБКА ІДЕАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ КАМПАНІЇ" - Патрік Вормс (Бельгія) досвідчений тренер та лектор для журналістів, власник комунікаційної консалтингової агенції «Е-косолюшіонс», попередньо керуючий партнер відомого європейського консалтингового агентства «Аспект» (Aspect).
"ЖУРНАЛІСТСЬКЕ РОЗСЛІДУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТЕМ" - Женев’єв Делануа (Бельгія) журналіст, комунікаційний експерт проекту, з 1985 по 2003 працювала журналістом телебачення, радіо та друкованих видань Бельгії та інших країн, спеціалізація – права людини та міжнародне гуманітарне право, з 2003 по 2007 – комунікаційний офіцер ООН у Беніні, Того, у 2009 – комунікаційний експерт НУО у Нігері, багатий досвід у польовій журналістиці у Центральній Європі, Африці та Ближньому Сході.
"АДВОКАЦІЯ, КОМУНІКАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА МОБІЛІЗАЦІЯ" - Яків Рогалін (Україна) віце-перзидент ВОО «Українська ліга зі зв’язків із громадськістю», член Правління Українського Форуму Благодійників, директор ДМБФ «Доброта», канд. мед. наук, досвідчений тренер, піонер українського фандрейзінгу. Яків Фридрихович був визнаний найкращим фандрейзером-2002 у світі.
пʼятниця, 8 квітня 2011 р.
Участь у семінарі “Комунікації заради змін” Проекту ЄС “Права жінок та дітей в Україні - комунікаційний компонент”
пʼятницю, квітня 08, 2011
РОДІС
2 коммент.:
Семинар «Коммуникации ради перемен» был отличной возможностью убедиться в том, как мало я ещё знаю, а то, что знаю, не всегда верно...
Когда участники семинара распределились две на группы и мы, НГОшники, направились за Яковом Рогалиным, я уже предвкушал, что время проведу с пользой, так как заранее знал от коллег, кто он такой и как он ведёт сессии. Но оказалось, что это время я провёл не просто с пользой, а с МЕГАпользой.
- Сторителлинг... Действительно, истории, вплетённые в рассказ, очень приближают нас к собеседнику.
- То, чем мы занимаемся, это бизнес... Хм, пожалуй стоит научиться продавать возможность приобщиться к добрым делам. И техники ведения бизнеса - нам в помощь.
- То, что клиент - это не целевая аудитория, а донор... Это заставило меня задуматься.
- «Если вы меня неправильно поняли, значит я неправильно выразился»… Это перечит моей натуре, но это правильно и я буду себя менять.
- А вот то, что «помощь надо заработать», в корне изменило моё понимание вещей... В начале я не понял - он это серьёзно? Но вот прошло 4 дня, и я полностью согласен!
- «База данных»… Полезный совет.
- ОПОП!
- «Можно ли вам верить? Присоединяйтесь!» - отличная пример диалога.
- А с 5П от Фонда «Доброта» согласен на все сто. Так же как и с «Украина - страна попрошаек».
- По поводу постоянного «повторения, повторения, повторения» - это идея.
- «Программа поддержания лояльности партнёров» - в практику. Ну и инструменты фандрайзинга, адвокаси, коммуникации...
В общем очень много полезной, качественной, практичной информации. Информации с примерами, с доказательствами того, что всё это работает. Я даже в туалет не хотел выходить, боялся упустить тот поток энергии, который передавал нам Яков Рогалин, этот лучший оратор из виденных мною до сих пор.
Я буду ещё долго переваривать Багаж Знаний от Рогалина. Ну и применять в деятельности моей организации. Ну и в жизни тоже!
Як коректно використовувати образи чоловіків та жінок у репортажах: рекомендації від Марка Джемпсона
Перед тим, як характеризувати одяг, вік, шкіру чи макіяж людини задумайтесь над такими питаннями: яке повідомлення Ви хочете донести? Чи будуть ці деталі важливими? Чи можна так само однаково характеризувати як жінок, так і чоловіків?
Варто уникати описів жіночої зовнішності, визнавати права і досягнення жінок та ставитись до них так само, як би Ви відносились до
чоловіка.
Не секрет, що образ жінок у медіа є дещо абстрагованим від реального стану речей. Медіа імідж жінок повинен відображати їх реальне життя, в якому жінки є не лише сексуальними об'єктами для задоволення потреб чоловіків, а їх фізичний та інтелектуальний розвиток не є нижчим від чоловічого.
Журналістам, що стикаються з питаннями домашнього насильства чи сексуального домагання, варто:
- пам'ятати про травму, яка наноситься жертві, включаючи дітей та родичів;
- уникати ідентифікації жертв;
- уникати детальних описів;
- визнавати складність ситуації;
- уникати "сенсаційних" заголовків, знімків та мови;
- руйнувати міфи про домашнє насильство та сексуальне домагання;
- уникати спекуляції та поважати конфіденційність;
- надавати інформацію про те, де можна отримати консультацію чи допомогу.
Сподіваємось на те, що ці поради стануть Вам у нагоді!
http://sotsialka.livejournal.com/4544.html
Дописати коментар